Tuesday, 11 June 2013

BioSinar Sabun Istimewa Formula Mesra Alam

BioSinar Sabun Istimewa 

Formula Mesra Alam


BioSinar-Savings.gif


TESTIMONI PENGGUNA :
'Sabun Serbaguna, Boleh Basuh Baju, Cuci Tandas, Semua Jadi Bersih.'



Testimoni Puan Rose, Kuantan, Pahang. (012-5075846)
Rasanya kerja membasuh Rose dah menjadi semakin mudah, tak payah nak menyental dengan tenaga yang berhabis-habisan , kuranglah sikit masaalah sakit bahu Rose ni,
Baju sekolah anak Rose yang sentiasa kotorpun dah tak jadi masaalah sangat dah.
Begitu juga dengan kasut sekolah. Yang best lagi lepas basuh baju, balance air sabun  yang tadi Rose buat basuh lubang tandas dan lantai bilik air, bersih gitu.
Sabun ini pula multi purpose, air yang telah diguna boleh buat siram pokok. Selalunya sabun-sabun lain yang pernah Rose gunakan membuatkan tangan Rose kering.
Setakat yang Rose guna sabun ni, tak adalah lagi kulit tangan Rose kering dan menggelupas.
Dulu hanya dengar dalam Radio IKIM jer pasal sabun, memang dengar komen yang diberikan oleh pengguna semuanya positif tu yang excited nak cuba, terus call pengedar dia hantar, sekarang dah guna memang betullah, baju yang berwarnapun, warnanya tak pudar, best betul…..
Sekadar menjadi pengguna dahulu, sekarang saya sudah menjadi pengedar BIOSINAR, boleh dapatkan dengan Rose sabun ni.
Testimoni PURE CLEAN LAUNDRY, Kuantan, Pahang. (En. Saifuddin – 019-9886717)
Pakaian yang saya cuci ternyata sangat bersih dibandingkan dengan pencuci lain.
Yang paling best, apabila kuantiti sabun yang digunakan juga tidak perlu banyak dan ia sangat menjimatkan. Memang berbaloi dengan Biosinar. Anda pasti berpuas hati.
Testimoni Pn. Zuraidah M. Taib, Johor Bahru

Saya telah menggunakan produk biosinar dan saya dapati sabun ini sangat bagus untuk menghilangkan kekotoran..
Saya telah gunakan untuk mencuci pakaian sekolah anak yang sebelum ini sangat sukar hilang kekotorannya tetapi bila saya menggunakan produk ini kekotoran pada baju anak mudah hilang dan seronok utk melihat nya. Terima kasih Biosinar. Saya akan war war kan kepada kekawan yang lain.


Biosinar_flyer_2_1.jpg

0 comments:

Post a Comment